vrijdag 27 juni 2008

Als je doet wat je niet durft, heb je het gedurfd anders had je het niet gedaan (Archief)

1 nov 2007 Lekkere les gehad? Jawel, ging wel goed. Leuke mensen gezellige groep. The basics zijn akkoord zeg maar. Leraar een beetje tevreden? Mwoah.. viel wel mee. Het ontbrak ons een beetje aan durf. Dus heeft ie ons op scherp gezet met een opdracht. Met een opdracht? Hoe zet je iemand scherp met een opdracht. We moeten volgende week 5 minuten iets doen wat we niet durven Klinkt interessant leg uit, hoe werkt dat. Ja, dat weet ik ook nog niet. Ik vroeg het wel, maar toen was ik weer te rationeel bezig ofzo Rationeel? Ja. Kijk: Als je doet wat je niet durft, heb je het gedurfd anders had je het niet gedaan. *vertwijfelde blik* jaja… Let op: stel ik durf niet achterover te vallen. Maar ik doe het toch Ja, ga door… Dan heb ik het toch gedurfd? Anders had ik het niet gedaan. Ja. Dat is waar. Dus als ik iets heb gedaan, heb ik het ook gedurfd. Ja, geen speld tussen te krijgen Dus als ik iets niet durf, kan ik dat niet doen. Nee, dat kan dan niet. Nou dat bedoel ik dus. Huh? Heb jij wel eens iets gedaan wat je niet durfde? Ja zo vaak. Zoals? Opslag vragen, boos tegen mensen geweest, sex in een vliegtuig Durfde jij dat dan niet? Nee, ik had vliegangst! Maar goed, heb jij dan nog suggesties voor me? Van iets wat je niet durft? Inderdaad van iets wat ik niet zou durven! Ga paardrijden! Nee, echt niet dat ik ga paardrijden tijden acteerlessen!! Waarom niet? Durf ik niet!

Geen opmerkingen: